半成年论坛

 找回密码
 立即注册

QQ登录

只需一步,快速开始

楼主: VIVIAN-

我要稳个男朋友-有意者Q我`讲明一点,我眼角好高-

  [复制链接]
发表于 2009-8-31 08:42:06 | 显示全部楼层
要求男朋友:9 U; e4 p. K; I3 y$ J# Q6 ^
5准痴身,除非我痴你。5准好闷,同我要岩倾
9 X5 w" B3 V: L! u8 s6 J, t9 T) M5准成日望住我,认识好多男既都系成日望住我,搞到我好5自在。5准话要自恋,需要我真系好自恋!!!
2 B7 |8 A6 ^# ~$ M择偶条件高度米7以上识得锡条女,浪漫脾气好,5会斤斤计较既
- k& o( W! E" V5 W3 Z" y4 r2 H
. v7 D* x; I4 @2 c我岩晒握 # ~$ Z3 W/ |& l4 A; U- @4 {
但是五够靓仔 哈哈
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-8-31 09:05:51 | 显示全部楼层

评分

参与人数 1威望 -10 半成年币 -10 收起 理由
被遺棄 -10 -10 发纯表情

查看全部评分

回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-8-31 15:07:30 | 显示全部楼层
虽然几靓女..6 j) k6 r1 S. @7 E
不过要求高了一点点
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-9-1 00:33:08 | 显示全部楼层
绝晒种了,唉,,,
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-9-1 00:35:42 | 显示全部楼层

' X% u5 [3 f5 E+ H8 U3 V
GC
回复 支持 反对

使用道具 举报

 楼主| 发表于 2009-9-19 15:35:56 | 显示全部楼层
体到D人加我5理距就中伤我`唉```算罢喇``话你拣我`我都5拣你``某些人你系我心目中只系一个废材`5
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-9-19 17:36:31 | 显示全部楼层
貌似....甘好噶男人唔知绝种没~!
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-9-20 11:59:01 | 显示全部楼层
要求太高喇!
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-9-21 11:58:45 | 显示全部楼层
你得五得啊?我看你都五批好好条件啧喔
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-9-21 19:53:24 | 显示全部楼层
支持下先~
: M4 J( o9 U6 G! a$ s' P' X0 F不过你搵到的可能性不大
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-9-22 14:19:27 | 显示全部楼层
哈哈~!好眼光
3 {8 [8 U2 `1 y" q同我一样捏
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-9-23 21:53:51 | 显示全部楼层
女仔...唔巖你添~
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-12-15 20:27:51 | 显示全部楼层
陈冠希岩岩呀.?
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-12-15 20:34:27 | 显示全部楼层
陈冠希岩噶了.
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-12-15 21:07:11 | 显示全部楼层
要求同身高成比例
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-12-15 21:35:43 | 显示全部楼层
恩恩!加左你!要求并唔高,
- _0 g- d  C! J$ ~# t$ J& Z: a看下你会唔同我讲野咯
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-12-16 10:20:09 | 显示全部楼层
错就错系我吾系广州噶
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-12-19 13:36:57 | 显示全部楼层
又眞喺好高要求喔。
回复 支持 反对

使用道具 举报

 楼主| 发表于 2009-12-21 21:16:38 | 显示全部楼层
张贴作废
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-12-23 00:01:04 | 显示全部楼层
喔喔,,,咁高要求,,,好難穩嘎波,
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-12-24 16:53:35 | 显示全部楼层
5准痴身,除非我痴你。
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2009-12-24 16:54:01 | 显示全部楼层
5准痴身,除非我痴你。8 t6 m# s- m9 F0 r
/ _+ R, y7 Z1 g0 ?7 _( ~" ~+ j8 p8 j
我都系甘啉。。。。
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

QQ|友情连接|手机版|小黑屋|手机客户端|Archiver|半成年论坛

GMT+8, 2020-1-29 17:23 , Processed in 0.077659 second(s), 18 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.4 Licensed

© 2001-2017 Comsenz Inc.

快速回复 返回顶部 返回列表